środa, 27 listopada 2013

Pierwsza słodka ramka

Pierwszy post na nowym blogu, pierwsza ramka ozdobiona silikonem i modeliną... Miałam za zadanie odnowić starą, trochę zniszczoną ramkę na zdjęcia. Postanowiłam spróbować ozdobić przedmiot słodkimi ciasteczkami. Widziałam sporo zdjęć takich ramek w internecie i długo zabierałam się za zrobienie podobnej, chyba bałam się, że coś mi nie wyjdzie. Oto efekty pracy: 


A tu jeszcze inaczej wykorzystany silikon :)


Do następnego postu! Komentujcie i obserwujcie to bardzo motywuje :)

6 komentarzy:

  1. chyba jestem pierwsza.... dopinguje!!!! świetne dzieło...buziak wielki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Postaram się lepiej prowadzić tego bloga niż poprzedniego :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rameczka jest bezbłędna, aż chciałoby się takie cudo postawić na półce. <3
    Podziwiam zapał i umiejętności, tworzysz śliczne małe cuda. ;u; Babeczki wyszły przepysznie, aż chciałoby się je zjeść (to ciasteczko z czekoladą będące wisiorkiem mnie oszukało... Odruchowo ślinka nabiegła mi do ust, a to jednak niezjadliwe D:<).
    Powodzenia w dalszej pracy <3

    *błąd w poprzednim komentarzu, sialalala~*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :* Przepraszam za tego małego oszukańca :D

      Usuń
  4. Ciasteczka wyglądają niezwykle apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń