czwartek, 5 grudnia 2013

Mikołajkowe słodkości

Uwielbiacie Mikołajki? To raczej pytanie retoryczne, 6 grudnia kojarzy się bardzo słodko. Ja zawsze z niecierpliwością czekam na wielkie pudło słodyczy, które tata dostaje dla nas w pracy. Niedługo przekroczę wiek dostawania paczek i obawiam się, że następne Mikołajki nie będą już takie słodkie. Ale od czego ma się młodsze rodzeństwo? Smakołyki z dzisiejszej paczki świetnie pasowały do moich wyrobów. Pominę wzory, które znacie z mojego fanpage i dodam najnowszą biżuterię: 

Oreo po lewej jest z modeliny! :D







Może nie słodkie ale na pewno pyszne!




4 komentarze:

  1. śliczne uwielbiam cię jak dla mnie jesteś najlepszą "modelinową blogerką" twoje prace są prześliczne i bardzo staranne ;) Poza tym wydajesz się przesympatyczna. też lepie ale nie tak dobrze jak ty ;) zapraszam do mnie : http://artmodelingstudio.blogspot.com/
    pozdrawiam i życzę dużo słodkości na mikołajki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <33 Blogować dopiero co zaczęłam a vloguję od długiego czasu ;) Na pewno odwiedzę Twojego bloga!

      Usuń
  2. Tworzysz cuda to trzeba Ci przyznać :) A w wolnej chwili zajrzyj do mnie czeka na Ciebie nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :) wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń