sobota, 14 grudnia 2013

Subtelne kolory

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta! Kto z Was już ubierał choinkę? Kiedy ubieracie? Duża choinka już ubrana a ja mam wenę aby przyozdobić swoją małą ;) Marzy mi się biała choinka ale chyba nici z tego. Na razie jest złota, bez lampek ( nie ma białych:() i trochę pusta. Z lepieniem stoję w miejscu, zabrakło najbardziej potrzebnych kolorów Fimo a na zamawianie już za późno. W poniedziałek mój prywatny dostawca (tata) wyposaży mnie w potrzebne materiały :D Pokazuję co udało mi się zrobić z resztek białej modeliny, która w połączeniu z metalicznym złotem daje piękny, ciasteczkowy kolor:






 I jeszcze jedna, chyba pierwsza, "słona" bransoletka ;) 
Z łatwością zgadniecie co to takiego. 
Jeżeli chcecie zamówić moją biżuterię na święta składajcie czym prędzej zamówienia! Ja oczywiście wysyłam je w błyskawicznym tempie ale nigdy nie wiadomo jak z tą Pocztą Polską :/

Zdjęcia nie są w najlepszej jakości, nie mam lustrzanki i wszystkie są robione wieczorem, zwykłą cyfrówką. 



5 komentarzy:

  1. same smakowitości, dosłownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniusie są :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie! Atrakcyjne nagrody! :D > always-made.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Można wiedzieć jakie kolory mieszasz do uzyskania takiego ciasteczkowego koloru ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fimo soft białą z odrobiną Fimo effect metaliczne złoto ;)

    OdpowiedzUsuń