poniedziałek, 6 stycznia 2014

PasteLove

Przeglądając moje organizery natrafiłam na 2 duże, niewykorzystane buteleczki. Rzadko robię cokolwiek w szklanych fiolkach, ale ostatnie zakupy jasnych wstążek skusiły mnie do pastelowych prac. Buteleczki może i nadawały by się na kolczyki, ale jedna nie miała koreczka. Maleńkie pianki słodko wyglądają zamknięte w szklanej otoczce z różową kokardą. I jeszcze kolczyki! Donuty, które na bransoletkach bardzo się podobały, zrobiłam jako ozdoby uszu. Lubicie takie kolorki? Muszę przyznać, że najnowsze wyroby bardzo pasują do mojego pokoju i klimatu jaki w nim panuje ;)








8 komentarzy:

  1. Uwielbiam pastelowe kolorki i pianki, a szczególnie je jeść :D a donutki wyglądają przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię pastelowe kolory :) buteleczka wygląda przeuroczo, pączki z dziurką także ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają te buteleczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pastele! *.* Śliczna biżuteria. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz wspaniałe rzeczy ♥ Mam do Ciebie pytanie: czy na SrebnejAgrafce wystawiasz za darmo czy coś płacisz? I czy sprzedawać musi osoba pełnoletnia czy może -18?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Za wystawianie na Srebrnej Agrafce wystawiam za darmo i z tego co wiem, wiele modeliniarek -18 też tam sprzedaje

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń