wtorek, 11 lutego 2014

Charmsowe bransoletki

Nie dość, że naczekałam się ok. 2 tygodnie na dostawę potrzebnych łańcuszków to jeszcze wymiary nie są odpowiednie -,- Próbowałam wyobrazić sobie te łańcuszki przed kupnem i wszystko było ok, no do czasu jak nie przyszły... Miałam wielkie plany na śliczne bransoletki z masą zawieszek... Nie poddałam się! Szybko zrobiłam kolejne, malutkie zamówienie na innej stronie gdzie kupiłam 2 metry łańcuszka na bransoletki oraz kilka koralików. Zabrałam się do pracy, znalazłam również w miarę dobre, dzienne światło do zdjęć. Oceńcie wyniki :)

Alicjowa bransoletka w dziewczęcych pastelach

 Królik z "Alicji w Krainie Czarów" w stylu vintage



Z okazji zbliżających się walentynek urocza, pełna ciepła bransoletka
 

 Inna wersja starej Leśnej Bransoletki. W poprzedniej dominowały jagody a tu, poziomki :)



4 komentarze:

  1. Ojej! Prześliczne..wręcz przecudne : ) Uwielbiam takie bransoletki!
    Zostaję u Ciebie na dłużej! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wyszły cudnie :) a szczególnie Alicjowe, uwielbiam ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Jakie cudowne! Masz talent Lajla, podziwiam, naprawdę - świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń