sobota, 22 lutego 2014

Ja i DaWanda

Od jakiegoś czasu posiadałam konto na DaWandzie ale jakoś nie mogłam się zabrać za uzupełnienie sklepu. Sporo tez czekałam na aktywację, ponieważ okazało się, że logo, którym podpisuję zdjęcia jest niedozwolone. Po prostu nie życzą sobie na zdjęciach żadnych napisów. Kurde, to była przeszkoda. Wszystkie zdjęcia moich prac miałam po podpisywane a był problem ze zrobieniem kolejnych. Jakoś tam udało się wyłapać kilka niepodpisanych zdjęć i wstawiłam na DaWande. Tyle handmajderek sprzedaje na tym portalu więc czemu ja miałabym tego nie robić? Startowałam na Pakamerę ale chyba muszę trochę popracować nad moimi wyrobami. Zresztą na Pakamerze biorą z 25% zysków, to troszkę przy dużo ;) Zachęcam do odwiedzin(Moja DaWanda)!A co myślicie o ArtMadam i Decobazar? Przy okazji mam do pokazania 2 bransoletki oraz swoje zdjęcie. Wydaje mi się, że powinniście wiedzieć kto robi dla Was biżuterię i pisze posty! :)





9 komentarzy:

  1. No ja właśnie chyba ten sam problem mam z Dawandą XD Dwa razy poprawiałam profil i w raz nie aktywowali ;) Ale co ciekawe to jakoś podpisy na wielu zdjęciach widziałam u innych ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, napisz im na forum. Tam dużo osób prosi o aktywację i oni mówią co musisz zrobić (np. masz złe światło na zdjęciach, usuń logo z awka). Jak się na forum upomniałam to aktywowali ;)

      Usuń
    2. O dzięki za poradę ;) A co do twojej Dawandy cudne te dwie bransoletki walentynkowa i z Alicji :D

      Usuń
    3. Dziękuję :) A i jeszcze najważniejsze: Czy uzupełniłaś swój sklep co najmniej 4 projektami do wystawienia?

      Usuń
  2. Torcik jest super, najbardziej podoba mi się dekoracja :) A mnie do pakamery też nie przyjęli :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Torcik jest piękny aż się chce ugryźć :)
    W innych galeriach też jest niestety 25% prowizji

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne bransoletki...ta pierwsza bardzo mi się podoba:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie lepisz i na dodatek masz takie piękne włosy ,ogólnie jesteś bardzo ładna i taka naturalna inne 13 latki chodzą z 0,5 cm podkładu, kreskami, szminką (ja mogłabym sobie tym wszystkim pokój wymalować :D ) a ty jesteś piękna w naturalny sposób podziwiam Cię i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LIEBSTER BLOG AWARD!
    WIĘCEJ INFORMACJI TUTAJ:
    http://kraina-z-modeliny.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-druga-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń