sobota, 8 marca 2014

Panienka z okienka

Właśnie wróciłam z kina :D Byłam na "300: Początek Imperium" w 3D, świetny film! Nie za często bywam w kinie, u mnie w mieście do niedawna nie było "ludzkiego" kina, więc jeździłam do Siedlec. Na początku chciałam się z Wami podzielić moją opinią o filmie, który bardzo umilił mi dzisiejszy wieczór. Niesamowite efekty specjalne, ujęcia, hektolitry krwi, zachwycające sceny walki i film oparty na starożytnych wydarzeniach- czyli to, co tygryski lubią najbardziej. Szczerze mówiąc nie do końca wiedziałam o czym to film, decyzja obejrzenia go była spontaniczna. Jest to jakby druga część "300", którego nie oglądałam i spokojnie załapałam o co biega. Uwielbiam filmy, książki, bajki i dosłownie wszystko co nawiązuje do starożytnej Grecji, Spartan, Rzymu, gladiatorów, nasiąkniętego krwią piasku areny i krwawych rzezi. Po śmierci króla Leonidasa i legendarnej garstce Spartan grecki przywódca Temistokles stawia czoła inwazji perskiej. No i resztę musicie obejrzeć sami! Ja dosłownie nie mogłam się napatrzeć na niebywale piękną Artemizję, która grała Eva Green. Z tego co patrzyłam w internecie, zdjęcia z filmu nie dorównują jej nieziemskiej urodzie. Od dzisiaj prostuję włosy i przyciemniam ciemną herbatą! A i jeszcze jedno: film nie jest dla wszystkich, w kinach od 15 lat (ja mam jeszcze 13)ale może szokować starszych widzów, którzy nie przepadają za ucinaniem kończyn i bardzo realistycznymi, ściętymi głowami. A wracając do tytułu postu, który nie ma nic wspólnego z opisanym wyżej filmem, mam trochę biżuterii dla "Panienki z okienka".

Rodem z miasta miłości:




Dla "Białej Damy": 



Zdjęte z uszu słodkiej kruszynki:




16 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy, szczególnie brelok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to, że tworzysz przecudne słodkości nominowałam Cię do Liebster Bloga ;)
    http://rainbowart-handmade.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-razy-trzy-xd.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Breloczek po prostu uroczy, a bransoletka podbiła moje serce, bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem jak ładnie lepisz :D

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, kolczyki szczególnie mnie ujęły. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta pierwsza praca, bardzo romantyczna i z klimatem :)
    Zapraszam też do mnie: veroslawa-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :)
    Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award :)
    Zapraszam do mnie: http://codobregodzis.blogspot.com/2014/04/liebster-blog-award-trzecia-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ręcznie robiona biżuterię - Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matulu jakie przesłodkie bibelotki <3 faktycznie dla panienki, ale ja lubię takie delikatne i jeszcze motyw Paryża <3 też często gości w moich pracach c: muszę oglądnąć film :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne są te Twoje wytworki! Przychodzę z małą prośbą... a mianowicie mogłabyś dać kilka rad osobie, która dopiero zaczyna swoją przygodę z modeliną? :c

    OdpowiedzUsuń
  12. twoje wyroby są przecudne ;) takie subtelne i dziewczęce, że trudno się w nich nie zakochać ;) zapraszam do siebie http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/ zachęcam do komentowania ;) ps. co powiesz na wzajemną współpracę? masz naprawdę olbrzymi talent i z chęcią dołożyłabym swoją cegiełkę w rozsławienie twoich dzieł ;) jeśli jesteś zainteresowana to daj znać u mnie pod ostatnim postem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudeńka 0.0 Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne, starannie wykonane bransoletki i kolczyki. Widać, że cieniowanie i teksturę masz bardzo dobrze opanowane :)

    OdpowiedzUsuń